Beatles og muffins i en lind strøm…

Posted: 17. maj 2010 in Mad, Musik...

Har bagt muffins og hører Beatles på LP.. Bliver det så bedre? Nej det tror jeg faktisk ikke! 🙂
Fik simpelthen sådan en ekstrem lyst til at bage muffins i går, men havde ikke lige en god opskrift.. Og som den lille madelsker jeg er, ja så laver man da bare selv en opskrift..
Den blev faktisk god…
Problemet er ikke at finde en god opskrift.. Der er en masse gode sider på nettet, fx Divxit eller DK-kogebogen, men jeg ledte efter en basisopskrift, som var fedtfattig og evt. med sødemiddel…
Så nu har jeg lavet en selv…

Bananmuffins og choko-bananmuffins

Uhmmmm

Ser de ikke gode ud?
Og ja, der kommer en opskrift, enten i aften eller i morgen…
Og der kommer der så også opskrifter og billeder fra maden i sidste uge.. Eller i hvert fald højdepunkterne 🙂

Iaften står den på kyllingeburger, hvilket jeg glæder mig super meget til…

Nu vil jeg vende pladen (LP’en) og nyde at jeg er alene hjemme og dermed kan høre lige hvad jeg har lyst til…

Fortsat god mandag 🙂

Skriv et svar

