Afslapning og hjerneforberedelse…

Posted: 16. maj 2010 in Tanker
Tags: , , , ,

Denne uge har der ikke været så meget aktivitet på bloggen…
Ja jeg ved det godt…
Men min hjerne har nydt ferien og jeg er begyndt at mentalt forberede mig på, at jeg snart har tre eksamener der skal overståes….

Jeg plejer at have det okay med eksamen, men jeg begynder at føle mig lidt presset… Det er bl.a. fordi at det er det ALLERSIDSTE jeg mangler, og når det er overstået, så har jeg min bachelor…
Det er en sindsyg tanke… Jeg glæder mig SÅ vildt til at det bliver overstået…
Og forhåbentlig kommer ind på den kandidat-uddannelse, som jeg har søgt ind på…

Så mentalt sker der ikke så meget… Andet end at jeg tænker på eksamen og mit “daglige liv”… Jeg skal egentlig bare ha hjulene til at dreje rundt i øjeblikket….
Når jeg nu har så meget at tænke på, så er det rart at der er så meget andet der bare kører… Forholdet til kæresten fx… Orden i økonomien… JAA!! Begge dele er rart rare, det er skønt at det kører….
Og så er madplan også SUPER!!!! Det giver altså en ro og så slipper jeg for at tænke over hvad vi skal ha at spise hver dag..🙂

Håber i har haft en god weekend…

Skriv et svar

