Ligger brak…

Posted: 13. maj 2010 in Mad, Tanker

Jeg har været super træt siden jeg afleverede min BA, hvilket åbenbart også går ud over min hukommelse…

Ihvert fald endte det med at jeg sad fra klokken 20-23 og skrev opgave igår, som jeg lige havde glemt… UPS! Nå men jeg nåede det, og selvom det måske ikke er det den bedste opgave der er skrevet, så er jeg bare glad for at jeg nåede det…
Ellers sker der ikke så meget…

Jeg har overholdt madplanen, hvilket jeg har planer om at blogge om i morgen, hvis jeg når det… Maden har været super god, og jeg er glad for at få lidt mere styr på det… Samtidig har kæresten virkelig lagt sig i selen, for at hjælpe mig med at spise sundere… Og det er ikke kun for min skyld, men også for hans…

Jeg bruger generelt meget tid på mad, men det er mest fordi at der simpelthen er nogen ting jeg bare ikke vil spise…
Jeg bryder mig ikke om halvfabrikat, og vil gerne ha at det mad jeg spiser, ikke er usundt for hverken mig eller miljøet… Det er en af grundene til at jeg bl.a. køber økologisk så ofte som det er muligt…
Dette kan være lidt svært når man kun har sin S.U., men jeg prøver…
Jeg prøver ikke at være hellig, men jeg ELSKER mad…

Og hvordan kan man andet? Mad er den eneste kunstart, som vi har brug for, for at overleve… Smuk tanke ikk?🙂

Nu vil jeg smutte ind under dynen, slappe af og håbe at jeg snart får det bedre…

Skriv et svar

