Afslapning og ugens madplan…

Posted: 9. maj 2010 in Mad, Tanker

Idag står den på afslapning…
Skal besøge mine forældre og ellers skal jeg bare slappe af med min dejlige kæreste…
Det er også tiltrængt, da jeg har haft en lidt hård uge…
Hvis man ser bort fra at jeg har været på uni, været til træning og haft besøg 3 gange, så er der også lige afleveringen af BA, der tog ret hårdt på mig…
Jeg tror det er derfor jeg har været så udkørt hele ugen…

Næste uge bliver mere afslappende..
Får besøg af min veninde, og ellers skal jeg bare fokusere på uni og slappe af… Hele ugen!
Har nemlig fri fra undervisning🙂

Udover at jeg har afslapningsplaner, så står den også på madplan… Hver søndag sætter jeg mig sammen med kæresten og beslutter hvad vi skal have i løbet af ugen, kigger tilbudsaviser og fryseren igennem.. Og så køber vi det hele ind mandag…
Det betyder at jeg ikke skal stå klokken 18.30 med hovedet i faktas køledisk og istedet har jeg styr på hvad jeg skal have hver eneste dag….
Denne uge står den på:

Mandag: Hjemmelavet pizza
Tirsdag: Marineret kylling i serano-skinke med hasselback-kartofler og champignonsovs
Onsdag: Græske frikadeller med tzatziki og ovnkartofler
Torsdag: Laks med citronsovs og spinatæggekage lavet i ovnen
Fredag: Stegte nakkekoteletter med kærestens ovnkartofler og hvidløgs/champignonstuvning
Lørdag: Millionbøf med kartoffelmos (kærestens valg)
Søndag: Tomatsuppe eller anden suppe

Tjaa.. Egentlig er der to ting der springer mig i øjenene:
1 – Man kan godt se at jeg ikke spiser så meget pasta og ris
2 – Synes faktisk at denne uge ser ret god ud🙂

Nå, nu vil jeg putte mig under dynen og være sød, ved at læse min kusines opgave igennem inden hun skal aflevere imorgen…

Fortsat god søndag🙂

Skriv et svar

