Sikke en dag…

Posted: 6. maj 2010 in Mad, Tanker

Ja dagen idag har nu været en del anderledes, end jeg troede den ville være…
Jeg regnede med at den ville være lidt triviel, og udelukkende handle om undervisning på uni og en tur i træningscenter i aften…
Men nej nej…
For det første fik jeg noget af et chok, da jeg var på min daglige runde i blogland… Som altid, smutter jeg lige rundt og tjekker om der er nye indlæg, som det første når jeg har tændt computeren…
Da jeg kom fordi Newyorkerbyheart læste jeg hendes nyeste indlæg, og jeg må indrømme, min morgenmad vendte sig lige en gang… Som altid synes jeg i skal se hendes profil, men det er nu ikke mad-opskrifter eller hendes underholdende blog jeg er så forarget over… Jeg er simpelthen bare harm over, hvordan mennesker kan opføre sig!

Nok om det… Jeg begyndte på undervisningen, men endte med at gå hjem 3 timer før…
Jeg fik det simpelthen så underligt… Kvalme, hovedpine, blev sindsygt svimmel og følte mig varm… Ja og så kom der lige en omgang næseblod… ADR!!!
Skrev til min søde kæreste, havde brug for lidt omsorg.. Og han sagde at jeg skulle komme hjem… Hvilket jeg gjorde… Op på cyklen og så var det ellers den lange vej hjem.. Var sku lige ved at dratte af et par gange…
Kom hjem, fik aflyst trænning.. Og nu ligger jeg så i sengen og satser på at dagen ender med en film….

Heldigvis laver kæresten mad i aften.. Thai Beef Salad a la Lutinlive 🙂

Skriv et svar

