Pyhhh….

Posted: 4. maj 2010 in Tanker

Så blev BA afleveret igår.. Hvilket var skønt…
Kunne mærke hvor hårdt det egentlig har taget på mig, især psykisk…
Min hjerne blev nærmest til grød, det øjeblik jeg afleverede den.. Det var som om al udmattelsen skyllede ind over mig og endelig kunne jeg være træt… Men istedet for at blive fysisk træt, så blev jeg mentalt træt…

Da jeg kom hjem, efter først at have snakket med nogle af de andre der havde afleveret BA, havde været på café med min søde ven Søren, og været i Jem & Fix med kæresten, ja så var jeg stadig ikke fysisk træt…
Jeg begyndte at rydde lidt op, bagte boller, bagte burgerboller til aftensmad, lavede frikadeller (2 kilo) og så smuttede jeg over for at træne… Har vidst været så vant til bare at køre igennem de sidste måneder, at jeg ikke kunne stoppe..
Tilgengæld så har jeg sovet 10 timer i nat…
Og lavet ingenting HELE dagen…
Har kun været til massage…🙂

Imorgen kommer der nogle opskrifter og så får jeg besøg af en veninde… Har været så bagud i forhold til at være social, at jeg faktisk skal have besøg tre gange i denne uge…
Tjaa… Godt at folk i det mindste kan forstå, at nogen gange, så kommer min uddannelse altså først….

Ses i morgen🙂

Skriv et svar

