Hvilke skal jeg bage?

Posted: 29. april 2010 in Mad
Tags: ,

Jeg skal bage hveder i aften.. Varme hveder… Hvedeknopper.. Kald dem hvad du vil..🙂

I hvert fald vil jeg bage dem…
Problemet er bare at jeg aldrig har prøvet det før og dermed ikke lige har nogen opskrift i baglommen…
Anyway, har et par forskellige kandidater på banen…
Klidmoster var så sød at sende et link, på nogle hveder der var lidt grovere og de ser GLIMRENDE ud… Helt klart en mulighed, hvis kæresten vil bøje sig… Groft brød er ikke lykken for ham, og slet ikke når det gælder sådan noget som hveder…
Desuden har jeg fundet en opskrift på Nemme Opskrifter, som ser MEGET nem ud…!
Og så har jeg fundet en på Newyorkerbyheart og i “God Mad, Let at lave”…

Vender tilbage mandag og der får i selvfølgelig også opskriften, på den opskrift jeg nu vælger…
Opskrifter modtages selvfølgelig stadig gerne🙂

God bededagsferie…!

Skriv et svar

