Nedtælling til Bededag, Bachelor og Besøg…

Posted: 28. april 2010 in Mad, Musik..., Tanker
Tags: , ,

Sikke meget jeg skal den næste uge…
Pyhh…
Havde egentlig besluttet mig for, at den uge lige før jeg skulle afleverer BA, skulle være helt menneske -fri, pånær kæresten og så de mennesker jeg ikke kan undgå i træningscenteret og på uni…..

Sådan går det bare aldrig…
Idag skal jeg heldigvis ikke noget, så så snart jeg har overstået min morgen-runde i blogland så står den på BA…
Det første jeg gør hver morgen, eller hver formiddag hvis jeg skal på uni, er at tjekke om der er nye blogs… Jeg har en hel liste jeg skal igennem, hvilket minder mig om at jeg skal ha opdateret min blogroll…
Men idag, er det så også det eneste, som jeg skal.. Ja så skal jeg også lige lave aftensmad og til træning, men ud over det…
Er forresten begyndt at vende mig til det der træning.. Synes stadig det er masocisme, men hvis jeg skal være ærlig, så er det sku lidt hårdt for vægten at afprøve alle de fantastiske retter som jeg går og finder…
Derfor hjalp det lidt, at den stod på suppe igår.. Bryder mig ellers normalt ikke om suppe, men min Thaisuppe med kylling og nudler er skøn…!
Kan ikke huske om jeg har blogget om den før, men ellers så skylder jeg jer en opskrift.. Skylder vidst også en på thai beef salad, nu hvor jeg tænker over det…
Hmm…. Det må der gøres noget ved, når BA er afleveret…

Er der forresten nogen der har en god opskrift på hveder? Skal jo ha varme hveder aftenen før St. Bededag, men som det ser ud nu, skal jeg have dem både torsdag og fredag…
Skal ned og besøge en af kærestens venner (som jeg nu også betragter som min ven) og spurgte om jeg ikke skulle bage hveder…
Ja, jeg pålægger mig nogen gange for meget…
Ups, kom også lige til at sige ja tak, til en tur i en nærliggende park 1. maj…
Det vil vel sige at jeg kan skrive BA idag, torsdag, fredag formiddag og søndag… Hmmmmm….
Satser på at det er nok… Må nok hellere komme igang….

Skyder dagen igang med denne SKØNNE sang….

Fortsat god onsdag!!

Kommentarer
  1. Klidmoster siger:

    Hej

    Jeg er lige stødt på den her opskrift på hveder: http://lonekjaer.dk/blog/2010/04/spelthveder-med-kanelsmør/
    Der er lidt mere gods i, end i el almindelig hvid hvede.

    Vil meget gerne se opskrifterne på både suppen og salaten 🙂

    Pøj, pøj med din BA.
    Malou

    • lutinlive siger:

      Hej Malou

      Tusind tak, det ser ud til at være en super opskrift…
      Elsker hvidt brød, men det er jo ikke vildt sundt, og den opskrift ser ud som om den forener både det “sunde” og det smagfulde…
      Tak for kommentaren forresten, er inde og kigge på din side ret tit, og synes den er super… Må hellere få sendt dig en kommentar en af dagene 🙂
      Opskrifter på både suppe og salaten kommer så snart jeg har afleveret BA…. 🙂

      Kærlig hilsen Lea

Skriv et svar

