En hel dag for mig selv…

Posted: 27. april 2010 in Mad, Musik..., Tanker, Uncategorized
Tags: , ,

Har fri det meste af ugen, skal faktisk kun noget torsdag…
Og eftersom det er undervisning på uni, så er det ret vigtigt…
Ellers står den på BA!
Hele ugen…
Også weekenden…
Pyhh….
Glæder mig godt nok til den er afleveret på mandag…!!

Imorges tog kæresten ned i det mørke sønderjylland for, at besøge en af hans søde venner…
Ville egentlig gerne have været med, men af flere grunde blev jeg hjemme…
For det første så synes jeg det er sundt, at man ikke er sammen hele tiden og jeg synes det er godt for ham at han kan være sammen med hans venner, også uden mig…
Desuden har jeg det ikke super godt, er bange for at jeg har en influenza på vej… Og så, vigtigst af alt, så har jeg faktisk noget jeg skal idag….

Jeg skal have kigget på min BA… Det går faktisk godt med den, men tænkte at jeg lige ville bruge en time på den… Det er jo godt at være på forkant….
Plus, hvis jeg laver noget nu, så kan jeg komme med kæresten og vennerne til 1. maj i en nærliggende park på lørdag…

Og så har jeg lige en høne der skal koges idag… Faktisk er det egentlig en kylling, men kyllingesuppe lyder bare ikke lige så godt som hønsekødssuppe…
Skal bruge suppen, som skal koges ind, når jeg laver risotto… Risotto er altså bedst med hjemmelavet fond…
Og så står den på Thaisuppe med kylling, nudler og grøntsager i aften… MUMS!!!

Kyllingeresterne bliver til en skøn salat… Ja, det handler jo om at udnytte det hele ikk?
Nu vil jeg spise frokost og så slappe lidt af, håbe jeg får det bedre, så jeg kan kigge på BA senere…

En masse musik, kunne måske hjælpe kroppen til en bedre tilstand 🙂

Jaa… Lidt hjælper det altså…

Og solen gør det bestemt ikke værre….

Skriv et svar

