Så gik tiden med det

Posted: 25. april 2010 in Mad, Tanker, Uncategorized

Weekenden har været fuldt booket, og den er simpelthen gået så hurtigt…

Men tilgengæld har jeg også fået noget ud af min weekend.. Jeg har set min familie, faktisk har jeg set hele min fars side af familien.. Så har jeg været hjemme hos mine forældre både lørdag og søndag.. Det er altså sjovere at være hos folk der har have og terrasse, når det er så dejligt er vejr som det er lige nu….

Ellers har jeg trænet og skrevet BA.. Og den begynder at ligne noget… Yeah, what do you know 😉

Til aften har vi fået hjemmelavet mini-pizza, og det passede glimrende til mit søndagshumør… Ja og så var det sindsygt hurtigt, fordi jeg bare brugte pitabrød, skåret i to, som bunde… Super nemt…!


Håber i alle har haft en god weekend…

Skriv et svar

