Afslapning og træning

Posted: 22. april 2010 in Tanker
Tags: ,

Dagen i dag, har jeg en god fornemmelse omkring…
Har tidligt fri fra uni og skal så ned i byen med kæresten.. Det er længe siden vi har haft tid til bare at gå rundt, og det glæder jeg mig virkelig meget til…
Hvis jeg er rigtig heldig kan jeg måske overtale ham til at smutte på café, for jeg kunne virkelig godt drikke en latte…

Nå men aftensmaden er nem, for den er taget op af fryseren…
Gode frikadeller som jeg lavede en ordentlig potion af for nogle uger siden, som var lige til at tage op og så er aftensmaden reddet…
Dertil kartofler, brun sovs og dampet broccoli… Ja det er ikke noget af det jeg plejer at ville spise, men kæresten elsker det, så jeg bøjer mig…😉

Og så skal jeg over og træne i aften.. Tror nu stadig at jeg har bevæget mig ud hvor jeg ikke kan bunde, men i aften har jeg planer om at træne, og så slutte af med sauna og boblebad… Og så direkte hjem under dynen.. Uhmm…

Så kunne det være man kunne få en god nattesøvn?

Skriv et svar

