Tankemylder

Posted: 20. april 2010 in Tanker
Tags: , ,

Jeg har simpelthen for meget at tænke på for tiden…
Tænker over kæresten og hans fremtid.. Han har ikke noget arbejde for tiden og han kæmper VIRKELIG for at få et…
Jeg kan ikke lade være med at tænke på det, fordi han økonomi og hans liv, selvfølgelig påvirker mig…

Derudover har jeg alt for meget at tænke på omkring min opgave.. Skal afleverer om to uger og det er lidt hårdt lige nu…
Får klarhed omkring hvordan det går, da jeg har møde med min vejleder imorgen… Kryds fingre for mig…

Heldigvis er der styr på så meget andet…
Har nogenlunde styr på mad i denne uge og imorgen og torsdag har kæresten lovet at lave mad…

Jeg tror jeg vil sætte computeren væk, sætte noget John Mayer på anlægget og nyde, at der i det mindste er én god ting ved at kæresten er hjemme; jeg kan tilbringe en helt almindelig tirsdag i det BEDSTE selskab…

Skriv et svar

