Imorgen kommer de, det lover jeg!!

Posted: 18. april 2010 in Mad, Musik...
Tags: , , , ,

Okay, jeg burde måske ikke love det, for jeg ved aldrig hvordan mine dage ser ud…

Idag har jeg været ekstrem sund (!!!!!), ja det sagde jeg faktisk… Jeg stod tidligt op for at træne (!!) og har derefter været ude for at få en masse frisk luft, fordi jeg havde lovet min veninde at tage med ud til hendes heste… Hun er ved at tilride den yngste, og da jeg har redet i nogle år (8 år, men stoppede for 5 år siden) så havde jeg tilbudt at hjælpe…

Da vi havde været derude i to timer, måtte jeg altså vende snuden hjem.. Klokken var nemlig blevet 14 og jeg har ligesom en BA der ikke venter på nogen…
Så det har jeg faktisk brugt resten af dagen på…
Ja det passer så ikke, har også lavet lasagne sammen med kæresten.. Han elsker lasagne og min er den lidt sundere udgave.. Fedtfattigt oksekød, masser af revne gulerødder, løg, hvidløg, hakket tomat og så en masse dejlige krydderier…
Ja også er jeg lidt doven og køber en 5% mornaysauce.. Hader ellers halv/hel-fabrikat, men nogen gange så springer jeg sku over hvor gærret er lavet….

Imorgen satser jeg på, at jeg har energi til at komme med følgende opskrifter:
– Gulerodsboller med solsikkekerner
– Pirogger
– Fødselsdagsboller

Ja lad os nu se om jeg når det…. Har jo lige en BA der skal skrives.. Og sorry, men min uddannelse er lidt vigtigere end min blog….
Anyway, nu vil jeg slukke computeren og tilbringe lidt kæreste-tid sammen med ham, som af en eller anden grund holder min sindsyge ud.. Og se en film…. Nice….

Forresten, er det ikke en skøn sang?!!

Skriv et svar

