Solskin, lektier og svigerforældre-besøg

Posted: 14. april 2010 in Mad
Tags: , , , ,

I dag har faktisk været en super dag…
Og det på trods af at jeg har ondt i kroppen og lavet lektier/læst til uni/skrevet opgave, næsten hele dagen…

Kroppen er smadret fordi jeg har fået en UNDERLIG idé om, at det er sundt for mig at dyrke motion.. Har hidtil fastholdt at den eneste motion, som er sund for mig er, at løfte skeen op til munden.. Eller zappe rundt i fjernsynskanalerne… Ja og så lige lidt shopping…

Nå men nu står den på 1½ times træning, flere gange i ugen.. Hmm… Lad os nu se hvordan det kommer til at gå…

Heldigvis er madlavning, de eneste kropslige udfoldelser den har stået på idag…
Jeg fandt mig en god plads i solen i formiddags, og sad så der hele dagen, på nær lige da jeg spiste frokost… Lektier og læsning er altså sjovere, når humøret er højt… Og det smukke vejr har helt klart løftet mit humør!!

Til aften fik vi besøg af kærestens forældre, og det passede lige med at de kom til spisetid…
Den stod på Flødeoste-fyldt Kylling, med bacon og pesto.. Dertil frisk pasta og en dejlig sovs… Og selvfølgelig parmasan…
Hvis i nu laver opskriften (skal nok få den lagt herind i løbet af et par dage) så LOV MIG, at i bruge rigtig parmasan… Helst købt hos en ostehandler, men ellers kan stykker købes i de fleste supermarkeder.. Ja jeg er så heldig at mit nærmeste supermarked har hele TRE (læs; 3) slags parmasan i faste stykker… Smid nu ikke jeres penge væk på de der poser som de kalder revet parmasan.. De smager af, ja jeg ved ikke hvad, og lugter meget værre… FØJ!!

Nå men super lækker aftensmad.. Derud over fik jeg også tid til at lave piroger (eller min version i hvert fald) og så et par gulerods-havregrynsboller med solsikkekerner… Der kommer muligvis billeder af det hele, men ellers må i jo gætte jer til hvordan det så ud…
Opskrifterne kommer lige så snart jeg får tid, men skulle være inden weekenden er omme…

Desuden kom jeg til at se, at jeg skylder jer opskrifter på fødselsdagsbollerne og kærestens yndlingschokoladekage…
Det kommer selvfølgelig også, men som sagt, der er en del at se til, sååååå det kommer når det kommer…

Stay tuned… 🙂

Skriv et svar

