Bøger jeg gerne vil læse…

Posted: 9. april 2010 in Bøger...
Tags:

Jeg har en del bøger jeg gerne vil læse, men her er nogen af de dejlige eventyr-fortællinger som jeg VIRKELIG gerne vil læse inden for den nærmeste tid…

Eller når jeg er færdig med min ba og dermed igen får tid til at læse…

– “Dracula” af Bram Stroker

– “En verdensomsejling under havet” Jules Verne

– “Dorian Grays Billede” af Oscar Wilde

– “Den sorte engel” af Meredith Ann Pierce

– “Jonathan Strange & Mr. Norell” af Susannah Clarke

– “A Song of Ice and Fire” af George R.R. Martin

– “Seth Triologien” af Anne-Marie Vedsø Olesen
Ja det bliver så en gang når jeg får tid… Nogen andre forslag?

Skriv et svar

