Når jeg kommer op for luft..

Posted: 8. april 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , , , ,

Jeg har rimelig travlt i øjeblikket..
Kæresten skal holde fødselsdag og gæt hvem der skal bage til den store guldmedalje…

Jeg har lovet at lave hans yndlingschokoladekage, som han synes sagtens kan gå for at være en lagkage.. Ja og så selvfølgelig hjemmebagte boller…
Derudover kommer der en masse opskrifter, når jeg lige har overskud til det…

Der er nogle nye opskrifter på vej; boller i karry, en lækker kyllingesalat, karbonader med stuvet grønærter og gulerødder, og så skal jeg prøve en opskrift på Chicken Tikka Masala (en opskrift jeg har fundet på Newyorkerbyheart)… Det ser super lækkert ud, men det gør alle hendes opskrifter🙂

Hun har geniale opskrifter og jeg kan bruge timer på hendes side… Synes virkelig i skal kigge derind…

Men alt dette må vente, til jeg kan se tid til det, ved siden af uni, fødselsdage og BA-skrivning…

Skriv et svar

