Hvorfor ønsker mænd sig kun sokker?

Posted: 3. april 2010 in Musik..., Tanker, Uncategorized
Tags: , ,

Jeg har 2 års dag i dag…
Min søde kæreste har holdt mig ud i to år… Dvs. 24 måneder… Og over 700 dage…
Er det kun mig der synes det er længe?

Nå men vores årsdag har været rigtig romantisk, præcis som den plejer….
Dagen startede med morgenmad på sengen og en masse putten og søde ord…..Og….. Nej det lyder da ikke rigtigt…..

Det er det så heller ikke…..

Jeg må indrømme at jeg aldrig har gået vildt op i sådan noget, og da min kæreste ikke bryder sig om den form for påtvungen romantik, så gør vi ikke noget ud af det….
Så jeg smuttede i træningscenter klokken 9 og han smuttede hjem til min far for at rode med noget strøm…
Nåede lige at tage en eftermiddagslur sammen og sige at vi elskede hinanden.. Og så tog han på arbejde…

Ja kærligheden blomstrer i det lille hjem….

Og nu sidder der sikker nogen og tænker, nej hvor er det synd… Men det er det skam slet ikke…
Jeg har en mand der hader valentinsdag og alt andet i den dur… Tilgengæld har har flere gange rørt mig dybt med søde ord og blomster, bare fordi han elsker mig og ikke fordi det er vores månedsdag….

Og jeg har besluttet mig for at nyde at jeg ikke har ham hjemme…
Jeg har hørt en masse musik som han ikke gider og jeg har fundet ud af hvad han skal have i fødselsdagsgave….
Hvilket godt kan være lidt svært når han er den MINDST materialistiske jeg kender… Han ønsker sig ingenting….!

Passer ikke, han ønskede sig sokker… :-)

Og så lige lidt musik til at hygge sig på…

Hvor er der meget godt musik….

Men vil nok indrømme at det her er min yndlings i øjeblikket…

Skriv et svar

