Vågen til klokken 04.00?

Posted: 28. marts 2010 in Tanker
Tags: , ,

Ja det er måske dumt, men kæresten er på arbejde og jeg kan ikke sove…

Jeg ved at der går noget tid før han kommer hjem, men alligevel så vil jeg ikke ind og sove…
Jeg var desuden også i byen igår, så jeg kan ikke engang sove, hvis jeg ville…

Jeg overvejer bare at hoppe ind i seng, og sætte en god film på, og så se….
Det skal nok lige siges at jeg HADER at være alene hjemme når det er mørkt…
Har heldigvis et vennepar og en anden ven boende 1 min herfra… Men det hjælper ikke rigtig på angsten når klokken er lort om natten og hjertet sidder helt oppe i halsen….

Hmm…

Hvor mange år man mon skal lide af sådan noget dumt noget?
Det skal lige siges at jeg ikke rigtig har noget fysisk belæg for at føle som jeg gør….
Men jeg ved at min farmor altid har overført hendes angst for hvad der skulle ske mig, ja den har jeg fået lige op i hovedet… Det er altså ikke godt for en 6 årig…

Desuden har jeg været ude for at et sted jeg boede, fik indbrud… Brød fuldstændig sammen…
Er stadig hunde-angst for at det skal ske igen…
Egentlig er jeg mest bange for at der skal ske mig noget, for så mister jeg en masse tid med de mennesker jeg elsker…

Kan ikke forestille mig, at jeg ikke er her, sammen med ham jeg elsker….
Pyhh… Ja det er ikke sjovt at være mig lige nu….

Jeg hopper i seng, med en film, jordbær og is…
Og satser på at kæresten får tidligt fri….

Kommentarer
  1. Søren siger:

    Hej søde ..
    den tager vi på Republikken en af dagene. Jeg har fri indtil den 6. og skal ikke det store🙂

Skriv et svar

