Voted most popular?

Posted: 26. marts 2010 in Bøger..., Mad, Musik..., Tanker
Tags: , , , , , ,

Jeg kan se på mine statestikker at jeg har nogle blogs der er klare topscorerer.

De tre blogs er sjovt nok alle tre med opskrifter på henholdsvis;

Hjemmelavede burgere
Thai Beef Salad
Bagte kartofler med fyld

Og jeg er enig, det er glimrende opskrifter alle tre..
Jeg havde aldrig tænkt at  denne blog skulle handle så meget om mad, som den gør, men vi udvikler os jo allesammen.

For at være ærlig, startede denne blog engang i tidernes morgen, på en anden side (blog.dk) hvor jeg mest skrev om mine daglige frustrationer…
Herunder kom en del af de problemer jeg havde med det modsatte køn…
Men lige pludselig, ud af det blå, kom en fantastisk mand ind i mit liv…

Kæresten mødte jeg for meget præcist to år siden, og jeg har aldrig været gladere…
Og så forsvandt alle de der sjove kommentarer og underholdende blogs om dumme mænd…

Men men, jeg har så meget andet jeg gerne vil dele med jer..
Jeg har en stor passion for musik og hører det meget…!
Jeg elsker bøger og læser så meget jeg orker, ved siden af alt det jeg skal læse til universitet…
Jeg stræber efter at læse en ny bog hver måned…
Jeg ELSKER mad.. Hvilket man nok også godt kan se på både min blog og på mig, hvis man kender mig personligt..🙂
Jeg elsker at finde nye opskrifter og bruger en del tid på at læse kogebøger og besøge andres blogs… Herunder kan nævnes Newyorkerbyheart, Anarkisten og Klidmoster

Alle tre kvinder er underholdende og giver mig altid lyst til at smutte i køkkenet….

Jeg ønsker ikke en madblog, men en blog der handler om mig og mit liv, og mad, musik og bøger er en stor del af dette… Håber i alle nyder det jeg skriver herinde og kan få om ikke andet lidt underholdning, så måske lidt rumlen i maven🙂

God weekend…

Skriv et svar

