Momentært følelsesudbrud…

Posted: 26. marts 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Av for satan i helved!!!

Jeg vidste at fuldkorn og rugbrød ikke var min favoritspise, men troede sku ikke at det ligefrem gjorde ondt at bage!
Fik øje på en brødblanding i en tilbudsavis, og selvom jeg ellers holder mig til at bage mit eget brød, så blev jeg nødt til at prøve…

For det første kostede “Fuldkorn”sblandingen blandingen kun 10,- og for det andet har jeg aldrig prøvet at bage rugbrød, så det ville være en god tester…

Men men, sådan en ting skal åbenbart piskes, med dejkroge… Og da jeg er ret klodset, var der dømt katastrofe allerede inden jeg havde pakket piskeriset ud…

Min finger kom på en måde til at sidde fast en den ene dejkrog, helt ude i spidsen… Ja det er jo dumt i sig selv, men i mit forsøg på at få min tommelfinger fri fra stål-helvedet, kommer jeg til at trykke den på 1… DVS AT DEN STARTER PÅ AT KØRER RUNDT!!!!

For satan det gjorde nas… Fik heldigvis slukket for den ret hurtigt, men dog ikke før at min finger lige havde leget hypermobil, og næsten været en omgang rundt om dejkrogen… Det er en af de få gange at jeg har været glad for at jeg har tendens til hypermobile led…

Nu, en time efter, dunker min finger som en sindsyg og nej, jeg bruger den ikke til at skrive med…
Har trøstet mig selv med noget Tina Dickow i anlægget og et stykke chokolade…
Hjalp faktisk…
Ville dog ønske at kæresten havde været hjemme… Havde mere brug for et knus…

Håber dælme at det AMO-brødblanding, er noget værd…

Skriv et svar

