5 timer til påskeferie…

Posted: 25. marts 2010 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Ja aftensmaden gik ikke som planlagt… Endte faktisk med at spise hos mine forældre…
Skulle lige forbi og spørge min mor om et sy-problem, og så endte vi med at blive til aftensmad…
Hvilke var dejligt, for jeg var virkelig træt!
Ja det er jeg sådan set stadig…

Sidder på universitetet og har min yndlingslærer, men jeg er så træt at jeg ikke kan følge med…
Jeg orker ingenting…

Nå men så står den bare på hakkebøffer i aften, som kæresten laver… Jahh… Så når jeg har fri, skal jeg altså hjem og ha en morfar… Jeg er simpelthen mere træt end hvad der er lovligt..

Men men, jeg kan jo se frem til ferie… En ferie som jeg skal bruge på at skrive BA-opgave, men ikke desto mindre, en ferie…

Imorgen står den på rugbrød, hvilket ikke er sindsygt spændende… Og lørdag står den på fyldt kalkunbryst, hvilket jeg glæder mig vildt til…

Så der kommer nok en blog igen imorgen eller søndag…
Ellers god weekend…😉

Kommentarer
  1. Søren siger:

    Også god weekend til dig søde, den er jo faktisk overstået nu🙂 Jeg håber, du har fået mere energi, og at uni er søde ved dig. Du må ikke køre dig selv for hårdt, selv om tingene skal laves. Vi skal ses snart! Det er et must!

Skriv et svar

