Godt der snart står påskeferie på programmet!

Posted: 24. marts 2010 in Mad
Tags: , ,

Imorges har jeg været oppe for at træne.. Inden jeg tog på uni!

Nu jeg tænker over det, så virker det lidt som masocisme.. Men jeg troede det ville give mig noget energi…
Men men, istedet sidder jeg nu og mærker hvordan min krop falder mere og mere sammen, for hvert minut der går…

Jeg er bare så træt..
Og jeg har først fri kl 17.30!!

Heldigvis er der aftensmad klar til mig når jeg kommer hjem…
Kæresten laver hans specialitet; hakkebøffer med ovnkartofler, bønner og bearnaise…

Hehe.. Det vil sige pulverbearnaise der bliver pimpet lidt…

Jeg vender tilbage med hvordan det er gået…

Skriv et svar

