Hygge, opgave og lækker aftensmad…!!

Posted: 23. marts 2010 in Uncategorized
Tags:

Idag har jeg faktisk haft hele dagen fyldt med ting jeg skal.. Hvilket er rart engang imellem, da mine dage meget foregår på samme måde…
Jeg har været oppe og besøge en god ven, som netop er flyttet fra Fyn til det dejlige Jylland hvor jeg bor….
Skønt!
Ellers står den på en større opgave som jeg skal afleverer på fredag og lækker aftensmad… Halve bagte kartofler med fyld og salat… Uhmm….
Opskriften er herinde, men hvis jeg kommer med ændringer blogger jeg selvfølgelig om det…

Skriv et svar

