Så skal der nydes…

Posted: 13. marts 2010 in Musik..., Tanker
Tags: , , , , ,

Idag bliver en rigtig god dag…
Tror jeg…
Håber jeg….

Nå men den er i hvert fald startet rigtig godt.. Jeg hoppede på vægten imorges og så havde man da lige tabt sig 1,5 kilo… Tak tak…
Det er sku rart… Føler mig også lidt lettere…🙂

Nå men det kickstartede noget godt humør og det var rart at sende kæresten på arbejde med glad mine..
Især fordi han ikke kan lide det når jeg er derhjemme og er i dårligt humør og måske savner ham…

Men idag var det faktisk fint at han smuttede… Ikke fordi han ikke måtte være hjemme, for det må han rigtig gerne.. Men jeg har nogle ting der skal gøres…
Læsning (for sjov og til uni)…
Madplan for næste uge…
Rydde op…
Finde en fantastisk opskrift på chokoladekage…
Lave en lækker aftensmad til mig selv…
Tjekke den nye underbo ud, hvis det er muligt (jeg er faktisk ret nysgerrig)…

Nå men som i kan se har jeg en laaaang dag foran mig, men er faktisk færdig med madplanen..
Og der er nogle rigtig gode ting i denne uge…
Og i skal selvfølgelig nok høre nærmere senere… Men indtil videre kan i glæde jer over at den kommer til at stå på hjemmelavet pizza og lammeculotte…
Pizzaen bliver med nogen bløde løg, noget oksekød og gorgonzola.. Eller noget i den stil…
Og lammeculotten bliver marineret og serveret med ovnkartofler og tzatziki… Tror jeg… Nu får vi at se…
Skal nok opdatere senere….

Nu vil jeg nyde en dag på sofaen med et par bøger og god musik…

Der er virkelig lagt op til en god lørdag…

Skriv et svar

