Er i derude?

Posted: 4. marts 2010 in Musik..., Tanker
Tags: , ,

I aften har jeg alene-aften, som jeg jo har en gang imellem.. Når kæresten er på aften-arbejde kan jeg gøre alle de ting jeg ikke rigtig kan i hverdagene (læs: når han er her)…
Det kunne fx være at ordne negle, blogge og se tøsefjernsyn.. I aften har den stået på Gilmore Girls, The Vampire Diaries og Gossip Girl…
Hygge…

Og så lige en lille ting som undre mig… Jeg kender et par stykker der læser min blog engang imellem, men kan se at der er en del flere der kommer ind på min blog.. Og det må der jo være en grund til..
Jeg håber det er fordi i kan bruge mine opskrifter, lytter til musikken eller bare synes det er hyggeligt at læse hvad jeg går og laver…
Men hvorfor så ikke lige smide en besked? En lille kommentar til en ret, et stykke musik.. Et eller andet..?

Der er selvfølgelig ikke tvang og jeg er da i det hele taget glad for at i bare gider læse herinde.. Men det ville nu være hyggeligt med et input eller evt forbedringer…?

Jeg slutter lige af med lidt musik der tager mig tilbage til mine single-dage, nu hvor jeg har en alene-aften…🙂

Er vild med Kurt Nilsen og jeg synes virkelig, at det er synd at der ikke er flere der kender ham…

Jeg har lyttet til ham i nogle år efterhånden og har… hmm… 3 af hans cder…

Tjek ham ud på youtube… Han er virkelig det værd…!

Skriv et svar

