Ekspert i småsyg…

Posted: 3. marts 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Jeg tror efterhånden jeg har en Ph.D. i at være småsyg…
Da jeg var yngre blev jeg syg konstant og det var især rigtig slemt i gymnasiet og på handelsskolen…

Det har så ændret sig efter…hmm… 3 semester på universitetet..
Det sidste år, til halvandet, er jeg virkelig tit blevet syg… Bare ikke rigtig syg… Sådan optakten til en influenza, der så bare aldrig bliver mere end optakt…

Mandag havde jeg hovedpine… Tirsdag både hovedpine, forkølet og faktisk også en smule feber…
Imorges vågnede jeg så og havde det SKIDT… Aflyste en aftale som jeg ellers virkelig havde glædet mig til, og så sov jeg et par timer…
Nu sidder jeg så i sengen.. Har læst mine tekster til imorgen… Leget lidt på Facebook… Og har det lidt underligt…
Jeg har det ikke super godt, men jeg har det heller ikke dårligt… Jeg har ikke så meget hovedpine mere, min forkølelse er helt væk og jeg har vidst heller ikke feber…
Jeg nåede faktisk aldrig at blive helt syg….

Min plan er at jeg bliver i sengen idag.. I hvert fald det mest af dagen…pånær lige når der skal laves aftensmad…
Jeg skal og vil nemlig op på uni imorgen, så hvis jeg nu holder lav profil idag, har jeg det forhåbentlig godt imorgen…

Og det ville jo være rart…
Men faktisk så irriterer det mig en hel del… Jeg bliver aldrig sådan rigtig syg, og det er egentlig ikke fordi jeg VIL være syg.. Det tror jeg ikke der er nogen der vil…
Men hvis jeg skulle vælge mellem at være småsyg 3-4 gange i en måned eller være rigtig syg én gang hver halve år.. Jaaa, så ved jeg altså godt hva jeg ville vælge…

Håber jeg har det godt imorgen og at der er overskud til min “lette” udgave af Enebærgryde
Hvis i hellere vil prøve originalen, så klik her

Skriv et svar

