Film, musik og kærlighed..

Posted: 2. marts 2010 in Film, Mad, Tanker
Tags: , , , , ,

Endelig kommer min anmeldelse af Percy Jackson og Lyntyven, som jeg var inde at se i fredags.. Jeg ville have skrevet den i weekenden, men der skete så meget…

Jeg brugte fredag sammen med min familie og min kæreste.. Min mor skulle have nogen veninder over til middag, så jeg hjalp hende med at gøre klar.
Så fik mine forældre selvfølgelig også lige en kvart ko den dag, men da de begge havde travlt, så tilbød jeg at hente den.. Dumt!
For det først var det lidt af en køretur, og for det andet så var det tungt.. En ko er faktisk ret tung🙂
Nå men hvis i har set en blondine i en Peugout, der hørte ALT for høj musik, et sted ude i Egtved-området i fredag, så kunne det godt være mig…

Fordi min mor skulle have besøg af 7 kvinder, besluttede jeg at min far skulle i biografen med mig og min kæreste. Synes ikke han skulle henvises til at gemme sig i kælderen for at slippe for dem, og jeg nyder at være sammen med min far.

Filmen var som sådan okay.. Som i allerede kan høre var jeg ikke synderligt begejstret.
Det var egentlig okay skuespillere, der var lidt humor og lidt kærlighed, og selvfølgelig lidt spænding.. Filmen er faktisk god, men jeg er lidt skuffet.

Grunden til dette: De har virkelig en skøn idé, en helt fantastisk idé til at lave en film der kunne blive en fantasy-klassiker.. Men jeg synes bare det falder til jorden.
Det er alt for Hollywood og for lidt historie..
Emnet er super spændende og hele den verden de har bygget op, kunne have været SÅ perfekt! Men det når bare aldrig at blive bedre end okay..

Hvis i kan lide fantasy synes jeg i skal se den, men den fik mig altså ikke op af sædet.

Lørdag tog min kæreste ned i det mørke sønderjylland og besøgte nogle venner, og jeg besluttede mig for at gå en tur med min far.
Jeg holder meget af min far og jeg kan snakke med ham om næsten alt, så selvom jeg er flyttet hjemmefra og ikke er hans ansvar som sådan, så er han stadig den jeg vender mig til, når jeg har problemer.
Vi prøver så vidt muligt stadig at ses og jeg er da så heldig at vi ses ofte og snakker i hvert fald et par gange i ugen…

Min lørdag tilbragte jeg så hjemme hos mine forældre og lørdag aften spiste var jeg sammen med kæresten over hos nogle venner..
Søndag var afslapning for mig og kæresten.. Det var tiltrængt, lige at få snakket og nyde hinanden lidt…
Mandag var store indkøbsdag, hvor vi fik købt ind til hele ugen og fik fyldt fryseren.. JAAH!

Og ja, i dag har jeg tilbragt i sengen, hvor jeg stadig er…
Fik en sindsyg hovedpine igår efter vi havde været ude og handle og i dag har jeg været så heldig at kunne tillægge mig en forkølelse…
Er lidt tung i hovedet…

Ellers er der ikke sket så meget…
Jeg har hørt en masse musik, især John Mayer og jeg har savnet min veninde…
Jeg hader at Kina er så langt væk og at jeg først ser hende til sommer… Kæresten sagde at vi jo bare kunne besøge hende, men det er ligesom ikke noget man bare lige gør…
Men hvor ville jeg dog ønske at det var!!!

Aftensmaden i aften er Hakkebøffer med ovnkartofler (hjemmelavede), svampestuvning og bønnesalat…
Det lyder måske af meget, men størstedelen af det kan kæresten lave og så kan jeg blive under dynen.. And i like that!!!

Onsdag står den på Enebærgryde, på en ny måde, som i vil få at høre om senere…

Jeg slutter af med noget skøn musik…

Håber i kan li´det…

Jeg nyder i hvert fald at gå at lytte til det herhjemme…

Det er dejligt afslappende…

Især John Mayer vil jeg altid kunne lytte til…

Skriv et svar

