Færdig med Midnight Sun..

Posted: 2. marts 2010 in Bøger...

Så blev jeg færdig med Midnight Sun, og ærger mig nu endnu mere over at den ikke er blevet udgivet..
Den er jo ikke færdig!
Fantastisk bog, andet er der ikke at sige til det.. Hvis du som jeg, er vild med Twilight, så kom igang..
Og så smut ind på Stephenie Meyers hjemmeside og download den derfra ikk?! Alt andet er jo dumt…

Nu går jeg så igang med Vandrende Sjæle af Stephenie Meyer, og den har jeg glædet mig til…
Samtidig er jeg lidt mistænkelig ved at læse den, da jeg ikke lige er så meget for Science Fiction… Men nu prøver vi…
Nogen af jer der har læst den?

Skriv et svar

