Hvorfor er Kina på den anden side af jorden?!!

Posted: 25. februar 2010 in Tanker
Tags: ,

Min veninde skal til Kina… Igen…
Hun læser kinestisk og som et led i hendes uddannelse skal hun derned….
Hun har været dernede siden sommerferien og har nu været hjemme på besøg i to uger…
Og jeg har været så heldig at se hende to gange..!

Men nu tager hun til Kina igen imorgen.. Og jeg savner hende allerede…
Hun kom og besøgte mig og kæresten igår og det var skønt at se hende…
Men jeg brød mig virkelig om at sige farvel.. Hun tog afsted efter vi havde spist aftensmad, og der var kæresten så lige gået en tur.. Mest for at vi kunne være lidt alene…

Da han kom hjem var min veninde taget afsted.. Og da han kom ind begyndte jeg at græde…
Er der nogen af jer der kender den slags savn? Den form for kærlighed?

Mine venner og veninder betyder meget for mig, og jeg har altid været af den mening at mine venner, er den familie som jeg selv har valgt…
Det gør ondt i mit lille hjerte, at den veninde, som jeg elsker så højt, skal være væk så længe…
Ved faktisk ikke hvornår jeg ser hende igen…

Pyhh…

Skriv et svar

