Jeg gør det aldrig igen…!!!

Posted: 17. februar 2010 in Tanker, Uncategorized

Jeg er kvæstet…
Jeg har leget bjergbestiger igår.. Og det er ikke engang en joke..

Jeg har ikke vinterferie som så mange andre heldige mennesker, men har dog haft fri fra uni mandag, tirdag og onsdag…
Så igår besøgte jeg noget af min dejlige familie, som bor oppe ved Silkeborg…
Og så skulle vi da lige ud på en lille gåtur… Ved Thorsø…
Ved Duedal Bjerg…
Som vi lige skulle gå op af…

Bakken tager sig trods skovens dække ganske imponerende ud fra Virklund, og er sandsynligvis den stejleste bakkeskrænt over en længere strækning i Danmark, hvis man ser bort fra forskellige kystformationer som f. eks Møns klint.
Kilde tryk her

Ja det gør jeg så aldrig igen… Aldrig…
Mit knæ som i forvejen kun virker og er smertefrit 50 % af de gange jeg bruger det, værker nu helt vildt..
Og mine underben er smadrede…
Vi gik næsten 2 timer… Som i 120 minutter…
Ahhhrg!!
Godt jeg skal på uni imorgen…😉

Skriv et svar

