I’M BACK!!!

Posted: 11. februar 2010 in Tanker
Tags: ,

Så er jeg tilbage…

Jeg fik en til at kigge på computeren og det tog kun to dage… Plus han har lagt nogle ekstra ram ind.. Tak Stig!!

Nå men jeg er glad for at være tilbage, har savnet at blogge.. Især fordi jeg har været hjemme mandag, tirsdag og idag.. Kunne godt have brugt et outlet…

Nå men mandag og tirsdag har jeg altid fri, men torsdage er jeg normalt på universitetet… Men ikke idag…
Jeg har været på sygehuset igår hvor jeg har fået lavet en gastroskopi (kikkertundersøgelse i maven)…
Jeg har gået og været vildt nervøs i en uge og har lagt vågen pga. det… Jeg har virkelig ikke haft lyst.. Men det var faktisk ikke så slemt da jeg endelig fik det gjort…

Jo altså det var da ikke super behageligt, men det gik hurtigt…
Idag har jeg så haft lidt ondt i maven og hovedpine, og så har jeg været totalt smadret… Jeg har brugt så meget energi på at være nervøs, at jeg nærmest faldt i søvn da jeg kom hjem…
Det endte med at jeg besluttede mig for ikke at tage på universitetet idag, og istedet sov jeg længe…. Sov sku næsten 12 timer i streg…!!!
Har virkelig været i underskud…!!

Nå men ellers sker der ikke så meget… Er begyndt på uni igen, og hverdagen er så småt begyndt at glide.. Dejligt…
Det eneste der ellers er værd at nævne er at jeg har hørt MEGET musik, da min computer har været væk…
Og det vil jeg da lige dele med jer…
Og så har jeg fundet nogle GAMLE billede frem, fra dengang jeg gik på efterskole… Hihi..
Det var nu meget sjovt…

Nyd musikken!!!

Skriv et svar

