Ses snart igen.. Forhåbentlig…

Posted: 7. februar 2010 in Tanker
Tags:

Min  computer er gået i stykker så derfor kan jeg ikke blogge…

Jeg har lånt min kærestes computer til den her blog, men der kommer nok til at gå ret lang tid før der kommer endnu en blog..

Jeg elsker at blogge, men jeg vil gerne kunne bruge tid på det og kunne sidde og slappe af med det…

Jeg blogger igen så snart jeg får mulighed for enten at låne min kærestes computer igen eller når min computer har det bedre…

 – Lutinlive

Skriv et svar

