Bage og afslapningsdag…

Posted: 3. februar 2010 in Mad, Tanker

Idag har jeg været alene…
Helt alene, kæresten har været på arbejde og jeg har hjemme, fordi jeg først begynder på uni igen imorgen..

Nå men jeg besluttede mig for at lave bagels og det har jeg aldrig gjort før….

Opskriften kommer senere.. Lige nu er jeg lidt træt…
Jeg har lavet hjerter i vildtsovs med kartoffelmos, til aftensmad.. Uhmm…
Smager skønt men mætter alt for meget…

Så nu vil jeg ligge og slappe af på sofaen… Og så kommer opskriften på bagels en af dagene…

Skriv et svar

