Ja jaaa…

Posted: 29. januar 2010 in Tanker
Tags: , , ,

Har ikke så voldsomt meget at skrive, men jeg har lyst..

Kæresten er på arbejde og kommer sent hjem, så jeg har haft hele dagen for mig selv… Og det kan altså være meget rart engang imellem… Især når man har nogle bøger der gerne skulle læses…🙂

Det er en heldig dag at han har lang vagt, for jeg orker ingenting.. Har været i fakta for at handle og ellers har jeg ikke lavet noget.. Hmm..
Jo jeg har læst og det er faktisk min plan at jeg vil det resten af dagen og så tidligt i seng…

Skal nemlig til familie-fødselsdag ved kærestens farfar imorgen, så vil egentlig gerne være præsentabel…
Og skal se mine veninder imorgen aften, og jeg vil helst ikke sidde og sove imens…

God weekend allesammen..

Skriv et svar

