Stille og rolig… Og hyggelig..

Posted: 28. januar 2010 in Tanker
Tags:

Uhh jeg har haft en god dag i dag.. På trods af det faktum at jeg stod op kl 06.45 og dermed kun har fået 5 timers søvn…

Nå, men i dag har jeg virkelig hygget mig…
Jeg har været eksamensvagt på Kolding Pædagog-Seminarium og det var faktisk rigtig hyggeligt..
Arbejdet bestod egentlig bare i at sørge for, at dem der skulle til eksamen, fik trukket et spørgsmål og ikke løb rundt på gangene..🙂
Arbejdet var en tjeneste, så det var kun den ene dag, men det var hyggeligt…
Og jeg fik en super godt frokost.. Uhmm… Kan helt klart anbefale den kantine…!!

Nå men efter “arbejde” blev jeg hentet af min kæreste og så kørte vi en tur hjem til min mormor og morfar.. Det var en hyggeligt køretur på ca 1 time, og det var rart at sidde i bilen med min kæreste og sidde og høre musik, snakke og holde i hånd…

Og det var så hyggeligt at besøge min mormor og morfar.. Havde en rigtig hyggeligt eftermiddag…

Det var de gode ting…
Det dårlige ved i dag, var at jeg har det skidt.. Eller ikke sådan influenza-skidt, men jeg har i laaaaaang tid haft en underlig fornæmmelse af ikke at kunne få vejret…
Hmm.. Må lige forklare nærmere… Det er egentlig ikke at jeg ikke kan få vejret, men det at det trykker på brystet og ryggen, og det gør at jeg bliver svimmel og føler at jeg ikke får nok luft… Jeg har haft det sådan i et par år, men MEGET sjældent… VIRKELIG SJÆLDENT!!!

Men her det sidste års tid har jeg haft det minimum en gang i måneden og det tager 1-3 dage…
Det lyder måske ikke af meget, men jeg har været ved lægen og er blevet testet for astma, allergier, har fået undersøgt lungefunktion og så har jeg brugt en ALT for stor mængde af min SU på at gå til fysioterapi…
Og intet har hjulpet…
Faktisk synes jeg det kommer oftere og er blevet værre…

Og det værste er at jeg ikke føler at nogen tror på mig..
Ud over min kæreste.. Han kan se hvor svimmel og skidt jeg får det, og jeg kan sku ikke snyde ham…
Ikke at jeg ville, men har sku fået det der “hypokonder-blik” lidt for ofte…
Og min læge tror nærmest at jeg selv skal finde ud af hvad der er galt.. Det er mig der kommer med idéerne til hvad jeg skal undersøges for og det kan sku da ikke passe…

Undskyld min galde.. Jeg er normalt ikke en der brokker mig sådan, men jeg havde simpelthen brug for at komme ud med det.. Og hey, det er min blog…

Håber i alle har haft en FANTASTISK dag…!!!!!

Skriv et svar

