I’m not done…

Posted: 26. januar 2010 in Musik...
Tags:

Ja i troede nok at jeg var færdig.. Men det var jeg ikke..

I den tid hvor jeg har gået herhjemme, har jeg hørt en masse musik, men hvis man kender mig, så ved man at det ikke er unormalt..
Nå men når jeg havde brug for en pause fra eksamenslæsningen, har jeg brugt en hel del tid på at finde musik…
Her er noget af det jeg har hørt rigtig meget.. Den første sidder jeg faktisk og hører lige nu… Den er så smuk og får en følsom pige som mig til at fælde en tåre, i dette smukke solskinsvejr…

Det er sådan en smuk sang, eller skal jeg sige sange, for den går jo over i A Wonderful World, ca 2 minutter inde i sangen.
Sangeren Israel “Bruddah Iz” Kamakawiwo’ole er fra Hawaii og døde i 1997.. Sangen er så smuk og jeg kan hører den gang på gang..

Den næste sang er med Owl City, og ja, jeg ved godt at han er kendt for Fireflies lige nu, men jeg kan altså godt lide den her..🙂

Det er en genial sang… Jeg har lige et par sange mere, som på den eller er den anden måde, ændre mit humør..
Den næste sang minder mig om min tid på gymnasiet, fordi jeg sang den (jeg havde musik på højniveau).. Skøn sang..

Den anden sidste sang er med Queen… Hvor meget jeg end elsker musik, al musik.. Så er der helt klart noget jeg er mere vild med end andet. Og Quenn er helt klart en af de bands jeg kan høre igen og igen… Jeg ved godt jeg kun er 23 år, og måske er lidt udenfor målgruppen, men jeg mener seriøst at jeg er født 30 år for sent…😉

Sidste sang i denne omgang er… Nej jeg kan ikke nøjes med 1, her kommer 3 sange.. Nyd dem…

Den sidste sang er af Erik Hassle.. Han er nok mest kendt lige nu for “Hurtfull”, men jeg er ret vild med den her… Og hvis i kan lide den, så lad mig høre, der kommer sikkert mere herinde med ham…
I må generelt gerne komme med kommentarer til musikken og til hvad jeg skriver herinde.. Jeg bider ikke..🙂

Fortsat god tirsdag…

Skriv et svar

