Hmm…

Posted: 16. januar 2010 in Bøger..., Film, Tanker
Tags: , , ,

Sikke et par dage jeg har haft mig…

Torsdag klokken 12 fik jeg opgaveformuleringen fra universitetet, og det var så startskuddet til min 24-timers opgave.. Hvis i ikke ved hvad det er, så er det en opgave, der skal afleveres 24 timer efter man har modtaget opgaveformuleringen… Ved ikke hvem der har fundet på den sindsyge idé…

Nå men kæresten tog ned for at besøge hans forældre, og det var egentlig meget rart… Det var i hvert fald rart at kunne fokusere på opgaven… Jeg fik skrevet de 5 sider som var vores max, inden han kom hjem og lavede aftensmad…

Super lækker aftensmad forresten… Virkelig gode engelske bøffer, tzatziki og krydrede ovnkartofler… Det var så lækkert og virkelig sødt af ham…

Efter aftensmad tog han af bordet og så fik jeg lov til at se “Gossip Girl”..🙂
Jeg må indrømme at jeg er en sucker for sådan noget… Især når der er det store kærlighedsdrama… I love love…😀

Nå men han faldt sku i søvn på sofaen mens jeg så “Gossip Girl”… Og lod ham sove, han trængte til det.. Så jeg nåede lige at kigge mine 5 sider igennem og ændre slutningen inden jeg smuttede i seng… Han virkede ikke som om han ville ind i seng, men det var vidst mest fordi han lå så godt på sofaen…

Opgaven blev tjekket igennem fredag formiddag og afleveret i god tid… Nice.. Så er der kun en eksamen tilbage…

Så med en god fornemmelse i kroppen smuttede jeg på biblioteket og afleverede tre bøger jeg har lånt.. Og lånte samtidig 6 nye bøger og en dvd (The snapper)

Sindsyg underholdende film, af samme forfatter som har skrevet “The Commitments”…

Nå men efter biblioteket smuttede jeg ned i byen og mødtes med min kæreste.. Skulle finde en gave til min dejlige veninde, som vi skulle op til fredag aften… Hun fyldte 25 og kæresten lod faktisk være med at give hende kanel…😀 Han er vidst ved at blive voksen…

Nå men efter gaven var fundet smuttede jeg til massage… Hvilket var super skønt og jeg havde virkelig brug for det.. Men SHIT jeg var øm bagefter… Ja det er jeg sådan set også i dag, faktisk er det værre idag… Men jeg ved at jeg har godt af det, faktisk er jeg nødt til det hvis jeg ikke vil være ødelagt inden jeg fylder 30…
Og når alt er sagt, så er det en virkelig dygtig massør jeg har fundet mig… Har gået ved hende i snart 2 år og hun er så sød… Så hvis du sidder derude og overvejer en gang massage, så prøv hende her; http://sonjarosing.dk/

Og hun er værd at køre efter.. Jeg siger det bare..😀

Skriv et svar

