Mandag…

Posted: 11. januar 2010 in Tanker
Tags: ,

Pyhh, så blev det mandag igen… Hvilket i sig selv ikke er så slemt, da jeg ikke skal noget, men det betyder at vi lige pludselig er i den uge hvor jeg skal til eksamen…igen…

Jeg hader eksamener, da jeg ikke altid synes at det giver et godt billede af hvad man egentlig har lært, men lige i denne situation, så synes jeg er den er specielt grum… Det fag jeg skal op i, er en substitut, for et andet fag jeg skulle ha haft… De sagde på universitetet at det mindede MEGET om hinanden, men men… Det synes jeg nu ikke… Så jeg var så heldig at jeg fik trukket et fag ned over hovedet, som jeg ikke ville ha, og som jeg ikke kunne relatere til noget…
Derudover ville jeg VIRKELIG gerne ha haft det andet fag…

Nå men nu gælder det så bare om at få overstået den eksamen, som dog heldigvis er en skriftlig, så jeg kan sidde herhjemme og råbe og skrige…

Det dårlige er dog faget, og selve eksamensformen, som er en 24-timers skriftlig… ADRR!! Skal vidst kun skrive 5 sider, men alligevel…

Nok om det… Udover presset ved at være inde i en ny uge, kan jeg også mærke presset af at være inde i et nyt år… Jeg har et skræmmende forår hvor jeg bliver færdig med min bachelor… Det vil sige at jeg nok snart skal finde ud af hvad fanden jeg vil skrive om… Hmm….

Nå hvad, skal først aflevere om 5 måneder… Og det er jo kun 25 sider.. Det kan jeg da klare på en weekend.. Hmm…

Mandag er altså en U-OVER-SKUE-LIG dag….

Skriv et svar

