Eksamenslæsning og risotto…

Posted: 3. januar 2010 in Mad, Tanker
Tags: ,

Igen idag er der ikke blevet lavet så voldsomt meget..

Jeg kom alt for sent op, først kl 11 og det var ALT for sent…

Nå men jeg kom om, fik spist morgenmad og så gik jeg igang med eksamenslæsningen…
Jeg skal til eksamen på torsdag og selvom jeg i dette semester har været til næsten alle timerne, så er der en grund til at man har fri, og det er for at forberede sig…

Jeg fik læst og skrevet notater mens kæresten var nede for at træne… Hvor sundt! ADDD!!!😉

Da han kom hjem spiste vi frokost og så har vi slappet af i eftermiddag… Uhmm…

Til aftensmad fik vi en skøn risotto, som samtidig var lidt mere sund end de ofte er…
Jeg lavede en basis risotto og puttede så røget laks og dampet spinat i.. Tilgengæld klarede jeg mig uden parmasan, og selvom jeg ELSKER parmasan, så smagte det rigtig godt uden…

Ved ikke lige hvor meget jeg skrevet her de næste par dage, pga. eksamen, men heldigvis har kæresten overtaget køkkenet i den kommende uge, så jeg kan få slappet lidt af… SÅ sødt af ham….

Om det kan spises, finder vi ud af…

Kommentarer
  1. Uh, det lyder som en god kombination i risottoen, jeg er vild med risotto🙂

    mange hilsner og held og lykke med bloggen
    Birthe

Skriv et svar

