En god start…

Posted: 2. januar 2010 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Jeg har helt klart fået en god start på det nye år…

Jeg har en skøn og optimistisk plan om at jeg skal være sundere og gladere og måske et kilo eller to slanker i 2010…
Desuden er der nogen ting som fx uni, som skal prioriteres mere…

Nå men idag har jeg så begyndt at læse til eksamen og det føles rigtig godt…
Og så har jeg spist rigtig sundt… Fik den skønneste wokmad til aftensmad og istedet for de chips jeg har liggende ude i køkkenet, har jeg spist en sund og rigtig lækker frugtsalat… Den var SÅ god!!!!

Skriv et svar

