Nyt år, nye udfordringer…

Posted: 1. januar 2010 in Tanker
Tags:

Ved ikke helt hvad jeg synes om at vi er færdige med 2009, jeg var i hvert fald slet ikke færdig med det år…

Jeg havde meget mere der skulle ske, men sådan gik det ikke…

Istedet har jeg nu 365 dage foran mig, som jeg skal bruge på bedst mulig måde…

Heldigvis kom jeg godt ind i det nye år, jeg lavede nemlig ikke det vilde…
Jeg lavde en super lækker middag til min kæreste og et vennepar.. Det var super lækkert og så hyggeligt…
Så besøgte vi mine forældre og min venindes forældre, og kom hjem og skålede klokken 00.00…

Alt i alt en rolig aften…

Håber i alle kom godt i det nye år?

Skriv et svar

