År 2010 er lige rundt om hjørnet

Posted: 26. december 2009 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Ja så er det snart år 2010 og jeg sidder alene hjemme og vurdere hvordan år 2009 har været..

Skolemæssigt har det været rigtig fint, jeg har haft et godt år på universitetet og jeg har fået klarhed omkring min fremtid..
Jeg har haft et godt år med min kæreste og vi er flyttet i en ny lejlighed.. Han er dejlig og jeg er SÅ glad for at han er min…

Der en dog en ting som jeg ikke er så stolt af.. År 2009 skulle have været året hvor jeg skulle tabe mig og jeg kan godt se at det er ved at være lidt for sent…
Jeg skal dog sige til mit forsvar at jeg har tabt mig, bare ikke så meget som jeg gerne ville.. År 2010 bliver så det næste år hvor jeg fortsætter…
Jeg skal nok lige forklare, hvorfor jeg gerne vil tabe mig… Det er ikke af helbredsgrunde eller fordi jeg er forfængelig (hvilket jeg dog er). Det er af den grund, at jeg ved at jeg burde og at jeg gerne vil leve sundere.. Så det er so sådan ikke så mange kilo, det er mest for sundheden…
Jeg har for meget på sidebenene, men da jeg er MEGET høj er det dog ikke så slemt, men nok til at jeg gerne vil af med lidt…

Det var den primære grund, men det er også lidt fordi, at jeg gerne vil giftes og ha børn en dag, og jeg vil ikke kigge tilbage på mine bryllupsbilleder og ligne en oppustet ko og jeg vil være sund når jeg engang bliver gravid, for mine børns skyld…

Dette bliver ikke en slankeblog og jeg vil ikke ændre mit hele liv, men jeg vil nok ændre mine madblogs en anelse og begynde på lidt mere frugt og grønt…

Det andet er at min kæreste spiser meget (læs. ENORMT MEGET) slik og dette ville være en fælles opgave at få et sundere liv.. Så den kommer til at stå på lidt flere sunde opskrifter…

Og så kommer der måske lige en kommentar eller to omkring hvordan kæresten takler det…

Kommentarer
  1. Søren siger:

    Hej Lea.
    Jeg synes, du klarer det super flot🙂 Og 2009 har virkelig været et godt år. Dels for du og Bjørn, for mig og for næsten alle andre, jeg taler med (jep, jeg taler også med mig selv🙂 )

    Ha’ det rigtig godt i 2010 og lad mig nu flytte til Kolding, så du ikke er jyde og jeg er fynbo!

    Knus!

  2. lutinlive siger:

    Du kommer bare søde… Ville nyde at have dig i Jylland…🙂

Skriv et svar

