Musik er altså det bedste…

Posted: 21. december 2009 in Musik...
Tags: ,

Har som tidligere nævnt en stor passion for musik, og jeg har perioder hvor jeg hører det samme musik igen og igen… I denne periode hører jeg meget John Mayers “Who Says”, men derude over hører jeg også disse to sange rigtig meget…
Lyt lige til teksten… SMUK!!!

Denne sang er af den norske sanger Marit Larsen.. Den er så smuk og jeg hører den vidst ret tit…

Den anden sang er af Band of Horses og er simpelthen så catchy at min kæreste også er begyndte at synge med…

Musik er en smuk ting, nyd det…

Nu vil jeg i seng og begynde læsningen af en af de bøger som jeg lånte på biblioteket idag…

Skriv et svar

