Twilight-problemer…

Posted: 19. december 2009 in Bøger..., Film, Tanker
Tags: , ,
Recasting

Bryce Dallas og Rachelle Lefevre

Okay, nu har jeg tænkt over det i et stykke tid, og nu kommer min endelig afgørelse;

Jeg synes at det er en MEGA fejl at recaste rollen som Victoria i Twilights 3. film Eclipse…

Jeg så for et stykke tid siden, på en eller anden hjemmeside at der var problemer, da Rachelle Lefevre, der har spillet Victoria i de først to film, var kommet til at dobbelt-booke… Hvilket er super dumt, det kan vi hurtigt blive enige om…
Det skal lige siges at jeg ikke har sat mig super meget ind i sagen, men det er sådan set heller ikke det jeg vil ind på..

Mine tanker går mest på, at jeg synes at det ødelægger filmens “flow”…
Twilight bøger og filmene er elsket over hele verden og for mit eget vedkommende, er det som om at noget af realiteten går af, når der lige pludselig er en anden skuespiller med..
Jeg synes at Rachelle Lefevre har gjort et glimrende arbejde og hun har passet rigtig godt til det billede jeg havde af Victoria, da jeg læste bøgerne.. Men jeg er da sikker på at Bryce Dallas der skal spille Victoria i Eclipse, også kommer til at gøre det rigtig fint, problemet er bare at det ødelægger det overordnede indtryk af filmene…

Jeg synes at de skulle ha fundet en måde at få det hele til at flyde på, om end ikke for fansenes skyld.. Jeg synes at det er den samme skuespiller der skulle spille rollen… Hele vejen… Hvem det så end blev!!

Jeg er virkelig fan af både film og bøger, men jeg synes bare at det ødelægger ALT!!!!

Billedet har jeg hentet fra http://intoxicatingscent.com/bryce-dallas-howard-to-replace-rachelle-lefevre-in-third-twilight-film
Som altid når det er billeder fra nettet, så er det ikke mig der har rettighederne og jeg ejer på ingen måde dette billede..

Skriv et svar

