TAG DIG SAMMEN!!!

Posted: 18. december 2009 in Tanker
Tags: , , ,

Ja okay, har ikke lige haft tid til at blogge..

Eller det har jeg rent faktisk, men har bare nydt sneen og jeg ikke skal noget, alt for meget…

Jeg var som tidligere nævnt ude i snevejret i onsdags, da der faldt en masse over syddanmark.. Så de sidste par dage har jeg været…her…i lejligheden…hele tiden….
Det har faktisk været hyggeligt.. Jeg har set film med min kæreste og slappet af…

Ingen af os har været i skole eller på arbejde, så vi har bare tullet rundt herhjemme og lavet indenting… Det er jo super nice, men må indrømme at jeg kedede mig SYGT meget i går eftermiddags… Min kæreste sad bare og kiggede ting til bilen, så det endte med at jeg puttede mig ind til ham.. Og kom til at falde i søvn…

Ja så vågnede jeg så to timer efter ved at han slet ikke har rykket sig… Han har sat computeren væk, og sidder bare med mit hoved i sit skød og kigger på mig…
Må indrømme at jeg synes at det var lidt sødt…

Nu vil jeg smutte ind i soveværelset og putte Wolverine på… Jaa… Dyne og Hugh Jackman… Så bliver det ikke bedre… Det skulle da lige være hvis jeg havde noget chokolade et sted…

😉

Skriv et svar

