Sne over Danmark

Posted: 16. december 2009 in Tanker
Tags:

Som nævnt på den side der hedder “Mig”, bor jeg i syddanmark..
Og hvis nogen skulle være i tvivl, så har vi faktisk fået ret meget sne i dag.. Hvilket på den ene side er super skønt og på den anden side, ekstremt dårlig timing…

Jeg har været ved at hjælpe med at flytte i dag, hvilket jeg med glæde vil, men fandme ikke i snevejr og på en trailer.. Og så skulle tingene op på 4. sal… Der er altså nogen der har misforstået noget; Jeg kan ikke lide motion, jeg hader at få pulsen op og jeg bryder mig ikke om at svede… Men det kom jeg da lidt til alligevel… Lidt… Fik nemlig ikke hjulpet ret meget… Vi kunne ikke flytte en skid, pga. vejret og jeg har haft mavekramper i et par dage, så var “heldigvis” ikke så meget hjælp…

Det er jo det dårlige ved sne, vejene bliver glatte, folk kan ikke komme frem og der sker uheld..

Det fantastiske ved sne er at det er så smukt.. Det er romantisk at sidde og kigge på sneen sammen med min kæreste…
Jeg elsker sne og har altid været helt vild med det… Den måde det dækker jorden på og får alt til at se smukt, frisk og rent ud…
Jeg synes at træer med sne på er så fine og jeg kan drømme væk, mens jeg sidder og kigger på sneen…

Jeg håber at sneen bliver liggende indtil den 24 og at den samtidig bliver ved med at være så smuk som den er nu…

Skriv et svar

