Chokolademousse og New Moon

Posted: 14. december 2009 in Film, Mad
Tags: , ,

Så kunne jeg ikke holde det ud længere.. Jeg har prøvet at undgå det, men nu kunne jeg altså ikke klare det mere…

I need chokolatemousse!!!

Nå men jeg bøjer mig i støvet og indrømmer, at når det gælder chokolade, så har jeg rygrad som en kop kakaomælk…
Sendte kæresten i fakta, efter fløde, chokolade osv. og så lavede jeg altså den chokolademousse selv…

Nu står der 4 små chokolademousser i køleskabet og bliver rigtig lækre…

Uhmm…

Nå men imorgen kommer min søde kusine på besøg til aftensmad.. Vi skal ha stegt thai-laks med risotto og stuvet spinat… Og ja, det smager rigtig godt…

Hun kommer ud på eftermiddagen og når vi har spist skal vi i biografen og se New Moon…
Jeg er godt klar over at jeg allerede har set filmen en gang før, men muligheden for at se Taylor Lautner i bar overkrop, er altså ikke en jeg lader gå mig forbi…

Ellers sker her ikke så meget… Hører en del John Mayer for tiden, faktisk så meget at min kæreste er ved at være ret så træt af mig… Og så har jeg planer om at skrive en del af mine opskrifter herind..

Og når jeg engang bliver rigtig god til alt det her blogging, så prøver jeg med de dumme billeder…

Ha en fortsat god mandag…

Skriv et svar

