Knap så spændende…

Posted: 13. december 2009 in Tanker
Tags:

Har kigget lidt på min side, og har konstateret at den er ret så kedelig…

Det eneste der er lidt levende, er det banner som jeg har i toppen og det er altså heller ikke det mest inspirerende…

Jeg overvejer at finde ud af hvordan jeg ligger billeder ind og video’er fra fx youtube… Skal siges at jeg bruger youtube ret meget, bl.a. til at finde musik…

Hmm… Så kunne det jo også være lidt fedt at have billeder af fx det mad som jeg laver…

Nu skal det siges at jeg er den eneste i min omgangskreds der blogger… Hmm…
Så hjælper skal findes andetsteds… Som fx ved at spørge Rebecca som har en super fin blog, som jeg tit er inde at kigge på…

Kik hendes blog, den er super skøn; http://breakingfree.dk/

Nå men det var jo en idé at spørge der, når jeg engang har fundet ud af, hvad jeg gerne vil ha på min side…

Nogen idéer til, hvad der kunne gøre min side bedre og mere spændende at kigge på?

God advendt… – Lutin

Skriv et svar

