En torsdag aften…

Posted: 10. december 2009 in Bøger..., Mad
Tags: ,

Som tidligere nævnt, vil jeg lige komme med en lille kommentar om den bog jeg er ved at læse..

Den hedder Flodkongen/The River King og er fra 2000… Den er skrevet af Alice Hoffman, som er amerikaner og har skrevet flere bøger…

Umiddelbart var jeg ikke fanget af bogen i starten, men det hvor jeg er lige nu, er der endelig begyndt at ske noget…
Jeg regner med at være færdig med den engang i næste uge og så skal jeg nok komme med en anmeldelse…

Ellers sker der ikke så meget… Jeg har været ude at købe ind og så får vi besøg både imorgen og lørdag… Imorgen er det et vennepar der kommer på besøg til “Andebryst med appelsinsauce”…Uhmm… Det smager altså fantastisk..!

Og lørdag kommer et andet vennepar til en lille, hyggelig julefrokost…

Søndag holder min mor fødselsdag og så er den weekend ligesom gået…

I aften står den på sen aftensmad.. Meget sen… Skal først spise ca. klokken 21, når min kæreste kommer hjem fra svømning… Så hvis jeg ikke vil spise klokken 23, har jeg lært at det er bedst at have maden klar der…
Det er igen mig der står for maden og det er ikke kun fordi han er nede og svømme, det er helt ærligt og uden at prale; fordi det er mig der er bedst til det…

Jeg elsker at lave mad og jeg elsker at min kæreste er vild med at spise den.. Elsker at lave mad for andre…

Nå men i aften står den på pasta…
Har noget fintskåret nakkefilet som skal steges med lidt løg og champignoner.. Så skal det koges med mælk og lidt kaffefløde, blandes med kogt pasta, og så ind i ovnen med lidt cheddar henover….

Bon appetit…!

Skriv et svar

