Luftkastellet der blev sprængt, et såret lår og mail fra Kirstine..

Posted: 9. december 2009 in Film, Tanker, Uncategorized
Tags: , , , , ,

Dagen i dag har ikke budt på så meget…

Jeg har været ved øjenlæge og fået nogen dråber fordi jeg i 1½ – 2 uger har lignet en dæmon med rocker-røde øjne…
Jeg har været i Kolding Storcenter og købt gaver, og ja, mit dankort gløder og min bankdame brækker sig når hun ser mit overtræk…

Så var jeg i biografen med min bedste ven, hans dejlige kæreste og min skønne kæreste… Rigtig hyggeligt, på nær at filmen havde lidt chok-effekter, som gik ud over min bedste vens lår…

Ja sådan kan det jo gå….

Så fik jeg en mail fra min dejlige veninde Kirstine… Hun er på den anden side at jorden i øjeblikket, på grund af hendes uddannelse og jeg savner hende helt vildt… Synes snart hun skal komme hjem til mig…

Ellers er der ikke sket så meget….

Jo, jeg har tænkt på hvorfor der stadig ikke der sker så meget på min blog… Synes da godt lige at der er lidt flere der kunne kigge forbi og hvis en enkel ville skrive en kommentar, ville det da heller ikke være af vejen…

Men så kom jeg til at tænke på hvorfor jeg har den her blog, og det er jo egentlig for min egen skyld…

Så tak til jer der læser… Glæder mig at jeg ikke er helt kedelig hele tiden… Og skal nok arbejde med lidt media-work på et tidspunkt…

Skriv et svar

